Корзина
73 отзыва
Vereda
+380986566640
Корзина

Условия доставки и оплаты

Способы доставки

  • Самовывоз
  • Нова ПоштаЗбір за відправка замовлень відбуваєтья впродовж 1-3 робочих днів. Можливість термінової доставки обговорюється індивідуально. В оголошеній вартості вказується повна сумма замовлення, якщо інше не вказане в коментарях.
  • Укрпошта ЕкспресЗбір за відправка замовлень відбуваєтья впродовж 1-3 робочих днів. Можливість термінової доставки обговорюється індивідуально. Під час відправлення вказується фактична оголошенна цінність.
  • Укрпошта Стандарт (найдешевше)Збір за відправка замовлень відбуваєтья впродовж 1-3 робочих днів. Можливість термінової доставки обговорюється індивідуально.

Способы оплаты

  • Оплата на карткуЯкщо впродовж 2 днів після оформлення замовлення оплата не надходить, замовлення скасовується. Можливість подовження терміну оплати обговорюється індивідуально.
  • Наложенный платеж "Нова Пошта" Даний спосіб оплати не поширюється на замовлення канцтоварів, загальна вартість яких менше 200 грн та на замовлення, основна частина, якого складається з офісного паперу. Ялинки та сосни відправляються після внесення мінімальної передплати в розмірі 100 грн. На 5-й день зберігання посилки на складі перевізника вона відкликається назад. Забирайте, будь ласка, замовлення вчасно. Зверніть увагу! Вартість послуги зворотньої доставки грошей на Новій пошті становить 20 грн+2% від суми і оплачується покупцем.

Доставка товару здійснюється за рахунок покупця.

Обов'язково перевіряйте цілістність та якість товару, відсутність механічних пошкоджень на відділенні транспортної компанії. При невідповідності складається відповідний Акт
Претензії щодо браку/пересорту приймаються виключно за умови наявності Акту огляду від перевізника з підписом керівника відділення та печаткою.
В разі, якщо при отриманні посилки Вами виявлено пошкодження або нестачу вантажу або пошкодження упаковки чи інші дефекти, будь ласка, обов'язково, не покидаючи приміщення Пошти вимагайте у працівника поштового відділення скласти Акт, одну копію якого залишає у себе представник Перевізника, другу отримуєте ви і висилаєте нам.
Без Акту претензії щодо браку/пересорту/нестачі не приймаються!

Якщо впродовж 2 днів після оформлення замовлення оплата не надходить, замовлення скасовується. Можливість подовження терміну оплати обговорюється індивідуально.